from technology to value

Praktische werkwijze

Om je speelveld effectief te bespelen, moeten alle activiteiten op elkaar zijn afgestemd aan de hand van je waarde proposities. Mensen en middelen zoals producten, services, prijzen, distributie, promoties, enz. moeten we dan ook consequent inzetten. 

Een solide basis

Daarvoor ontwikkelen we eerst een marketingplatform met praktische werkbladen die we samen in een aantal workshops invullen om daarna de uitkomsten te gaan valideren in je markt(en). We verbeteren en borgen je bestaande marketing en zetten deze waar nodig opnieuw op. Daarna zetten we de strategie om in actie; middelen en campagnes.

Snel en kosten-efficiënt

De worksheets vormen samen een logische beschrijving van je marketing-basis voor alle campagnes, middelen en activiteiten. Dat scheelt veel overleg, tijd en geld in ontwikkeling en productie. 

Effectief

Marketingmiddelen gaan elkaar versterken en krijgen meer impact. Door de marketing-basis ook intern te communiceren gaat heel u organisatie dezelfde taal spreken en het gewenste imago ondersteunen. Dat maakt het extra krachtig!

Flexibel

Het kan zijn dat u elementen in het platform al heeft staan. Geen probleem, dan kijken we alleen waar eventueel nog gaten zitten of ruimte voor verbetering.

In 6 stappen naar een marketing/communicatie platform

  1. Je basis: visie, missie, waarden, strategie
  2. Je scoringspositie/waarde in het ideale speelveld
  3. Je verhaal
  4. Je uitstraling
  5. Je marketingmiddelen (P's)
  6. Je resultaten