from technology to value

Praktische werkwijze

Om u speelveld effectief te bespelen, moeten alle activiteiten op elkaar zijn afgestemd om de relevante spelers tot actie te bewegen om je te laten winnen. Mensen en middelen zoals producten, services, prijzen, distributie, enz. moeten hetzelfde doel nastreven en consequent worden ingezet.  Daarvoor ontwikkelen we eerst een marketingplatform. Die basis leggen we samen met u vast in praktische worksheets. We verbeteren en borgen uw bestaande marketing en zetten deze waar nodig opnieuw op. Daarna kunnen we u ondersteunen om de strategie om te zetten in actie; middelen en campagnes.

Snel en kosten-efficiënt

De worksheets vormen samen een logische beschrijving van uw marketing-basis voor al uw campagnes, middelen en activiteiten. Dat scheelt veel overleg, tijd en geld in ontwikkeling en productie. 

Effectief

Marketingmiddelen gaan elkaar versterken en krijgen meer impact. Door de marketing-basis ook intern te communiceren gaat heel u organisatie dezelfde taal spreken en het gewenste imago ondersteunen. Dat maakt het extra krachtig!

Flexibel

Het kan zijn dat u elementen in het platform al heeft staan. Geen probleem, dan kijken we alleen waar eventueel nog gaten zitten of ruimte voor verbetering.

In 6 stappen naar een marketing/communicatie platform

  1. Je basis: visie, missie, waarden, strategie
  2. Je scoringspositie/waarde in het ideale speelveld
  3. Je verhaal
  4. Je uitstraling
  5. Je marketingmiddelen
  6. Je resultaten